Piektdiena, 20. septembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt principi
Atrasti 45 termini

  1. EN principles of marketing
    LV tirgvedības principi
    RU принципы маркетинга
    DE Marketingsprinzipien
    FR principes du marketing
    Definīcija: Vispāratzītu tirgvedības organizēšanas noteikumu kopums: ražošanas organizēšana, precīzi zinot tirgus stāvokli; preču un pakalpojumu izdevīga pārdošana noteiktos tirgos, plānotos daudzumos un termiņos; uzņēmuma ražošanas un tirdznieciskās darbības ilglaicīgu panākumu sasniegšana, ražojot preces, kam ir jaunas, tirgus pieprasījumam atbilstošas īpašības; ražotāja stratēģijas un taktikas mērķtiecīga apvienošana, lai aktīvi piemērotos mainīgajām tirgus prasībām; pieprasījuma veidošana un pārdošanas stimulēšana; u. c.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000