Piektdiena, 20. septembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt realizācijas veicināšana
Atrasts 1 termins

  1. EN sales promotion
    LV pārdošanas veicināšana; pārdošanas stimulēšana; realizācijas stimulēšana; realizācijas veicināšana
    RU стимулирование сбыта
    DE Verkaufsförderung
    FR promotion des ventes
    Definīcija: Metožu un paņēmienu kopums, kas līdz ar tiešo reklāmu aktivizē un veicina preču un pakalpojumu pārdošanu (piem., iespējamo patērētāju pārliecināšana pa telefonu vai sūtot vēstules, arī viņus apmeklējot; izstāžu rīkošana; preču demonstrēšana, sūtot bezmaksas paraugus, izmantojot dažāda veida atlaides, balvas pircējiem u. c.).
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000