Piektdiena, 20. septembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt sabiedriskās attiecības
Atrasti 3 termini


  1. EN public relations
    LV sabiedriskās attiecības
    DE Public relations
    FR relations publiques
    EuroVoc tēzaurs v4.12 © Eiropas Savienība, 2020

  2. EN public relation
    LV sabiedriskās attiecības
    RU общественные отношения
    DE die Öffentlicheitsarbeit
    Definīcija: Tūrisma uzņēmuma vai vietas tēlu un uzticamību veidojošie pasākumi, kas tiek veikti reklāmas un pārdošanas veicināšanas nolūkos. Sabiedrisko attiecību mērķis ir veicināt uzņēmuma atpazīstamību sabiedrībā, stiprināt jau esošo potenciālā tūrista viedokli par tūrisma vietu, mazināt pastāvošos aizspriedumus par to, tēla uzlabošana un pozitīva viedokļa radīšana par jaunu tūrisma uzņēmumu vai jaunu tūrisma produktu.
    Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008

  3. EN public liaison
    LV sabiedriskie sakari; sabiedriskās attiecības
    Angļu-latviešu muitas terminu vārdnīca — R., Jāņa sēta, 1997.

  4. EN social relations
    LV sabiedriskās attiecības
    RU отношения общественные
    DE gesellschaftliche Beziehungen; soziale Verhältnisse
    Ekonomikas, lietvedības un darba organizācijas termini (ELDO) — R., 1995

  5. EN social relations
    LV sabiedriskās attiecības
    RU общественные отношения
    DE gesellschaftliche Verhältnisse
    J. Graudonis. Arheoloģijas terminu vārdnīca. — R., Zinātne, 1994

  6. LV sabiedriskās attiecības
    RU общественные отношения
    Juridisko terminu vārdnīca. LZA TK terminoloģija 8. — R., Liesma, 1970