Definīcija: Pārdošana, kurā ražotājs pats nodrošina preču piegādi tieši privātpersonām bez starpnieku (mazumtirgotāju vai vairumtirgotāju) līdzdalības.
Definīcija: Pārdošanas veids, kad uzņēmums savus tūrisma produktus vai pakalpojumus pārdod tieši patērētājam, neizmantojot starpniekus. Piemēram, viesnīca ievieto reklāmu plašsaziņas līdzekļos, veic rezervēšanu un apkalpo klientus, neizmantojot tūrisma aģentu pakalpojumus.
Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008
ENdirect selling
LVtiešā tirdzniecība; tiešā pārdošana
RUпрямая реализация
DEDirektvertrieb
FRvente directe; vente dominicilaire
Definīcija:Patēriņa preču pārdošana tieši patērētājiem, bez tirdzniecības uzņēmumu starpniecības (sk. tiešā pirkšana).
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000
ENoutright selling
LVtiešā pārdošana
Sk. arī: outright transaction; outright buying
Eiropas Savienības terminu vārdnīca. — R., UNDP, 2004