Trešdiena, 13. novembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt tirdzniecības
Atrasts 521 termins


  1. EN media sales house; sales house
    LV tirdzniecības nams
    DE Vermarkter
    FR régie de publicité; régie publicitaire
    © Download IATE, European Union, 2024

  2. EN trade house
    LV tirdzniecības nams
    RU торговый дом
    DE Handelshaus
    FR maison de commerce
    Definīcija: Tirdzniecības uzņēmums, kas vai nu uzpērk preces savas valsts ražotājuzņēmumos, vairumtirdzniecības uzņēmumos un pēc tam tās pārdod ārzemēs, vai arī iepērk ārzemju preces un pārdod tās vietējiem vairumtirgotājiem un mazumtirgotājiem, kā arī ražotājuzņēmumiem. Δ var veikt arī komisijas pakalpojumus gan vietējiem, gan ārzemju uzņēmējiem un tirgotājiem. Δ darbojas ar ļoti daudzveidīgām precēm.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000