Otrdiena, 24. decembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt tirgvedība
Atrasti 18 termini


  1. EN marketing
    LV tirgzinība; mārketings; tirgvedība
    DE Marketing
    FR commercialisation
    © Download IATE, European Union, 2024

  2. EN marketing
    LV tirgvedība; mārketings (nevēl.)
    RU маркетинг
    DE Marketing
    FR marchéage; marketing
    Definīcija: Darbība tirgū, lai radītu elastīgu, daudzveidīgu, pastāvīgi piemēroties spējīgu, pašregulējošu sistēmu, lai pilnīgotu pārdošanu un labāk apmierinātu individuālās un sabiedriskās vajadzības. Δ nodarbojas ar ideju radīšanu, preču ražošanas un pakalpojumu veikšanas plānošanu, projektēšanu, cenu veidošanu, kā arī ar jautājumiem, kas saistīti ar preču nokļūšanu pie patērētājiem un sadali. Δ darbības jomā ietilpst arī piedāvājuma un pieprasījuma pētīšana, sortimenta un cenu veidošana, reklāmas u. c. jautājumi. Δ nodrošina ciešu saikni starp ražošanu un tirgu. Izšķirīgs Δ panākumu priekšnosacījums ir pietiekami plaša informētība un iespēja esošo informāciju izmantot, analizējot un prognozējot tirdzniecības apstākļus un situācijas gan iekšējā, gan ārējā tirgū. Δ var būt ļoti dažāda: diferencētā tirgvedība, nediferencētā tirgvedība, individuālā tirgvedīva, starptautiskā tirgvedība, mērķtirgvedība, koncentrētā tirgvedība, izveduma tirgvedība, jaunas preces tirgvedība, veicinošā tirgvedība, neveicinošā tirgvedība, konversijas tirgvedība u. c.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000

  3. EN marketing
    LV tirgzinība; tirgvedība
    Angļu-latviešu muitas terminu vārdnīca — R., Jāņa sēta, 1997.

  4. EN marketing
    LV tirgzinība; tirgvedība
    RU маркетинг
    DE Marketing; Absatzpolitik
    Ekonomikas, lietvedības un darba organizācijas termini (ELDO) — R., 1995