Svētdiena, 10. novembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt tirgvedības pasākumu komplekss, tirgvedības komplekss
Atrasts 1 termins

  1. EN marketing mix
    LV tirgvedības pasākumu komplekss, tirgvedības komplekss
    RU маркетинговый комплекс
    DE das Marketingmix
    Definīcija: Dažādu tirgvedības instrumentu — produkta, cenas, sadales un virzīšanas tirgū — kombinācijas izvēle, kas ļauj visoptimālāk apmierināt klientu vajadzības. Angļu valodā šie četri tirgvedības instrumenti zināmi kā "4P" — prece, vieta, cena un virzīšana tirgū (Product, Place, Price, Promotion). Tūrisma tirgvedībā tradicionālie "4P" tiek papildināti arī ar citiem instrumentiem — līdzdalība un līdzcilvēki (Participation and People), vide, aprīkojums (Physical Evidence), process (Process), kompleksais ceļojums (Packaging), programmas (Programming), pozicionēšana (Positioning), uzņēmuma spēcināšana (Power), partnerattiecības (Partnership), darbs ar sabiedrību (Public).
    Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008