Sestdiena, 9. novembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt veidošana
Atrasts 181 termins

  1. EN public relations organisation
    LV sabiedrības attieksmes veidošana
    RU создание общественных отношений
    DE Öffentlichkeitsarbeit; Kontaktpflege
    FR organisation des relations publiques
    Definīcija: Labvēlīgu sabiedrības uzskatu veidošana par kādu uzņēmumu, tā precēm, pakalpojumiem, cenšoties panākt pārliecību, ka uzņēmumam vissvarīgākā ir patērētāju labklājība un sabiedrības intereses. Šim nolūkam tiek izmantoti masu saziņas līdzekļi, atklātas diskusijas, konferences, tikšanās u. tml.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000