Ceturtdiena, 19. septembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt zīmols
Atrasts 1 termins


  1. EN brand
    LV zīmols
    RU торговaя марка
    DE die Marke
    Definīcija: Produkta nosaukums, zīme, simbols vai dizains (vai to kombinācija), kas ļauj pircējiem atšķirt konkrēta pārdevēja vai pārdevēju grupas tūrisma produktus vai pakalpojumus no konkurentu produktiem vai pakalpojumiem, saukts arī par brendu. Tūrismā produkts un tā kvalitāte bieži tiek saistīti ar uzņēmuma vārdu, kā, piemēram, viesnīca "Ritz". Nereti uzņēmuma nosaukums norāda uz produkta būtību vai filozofiju, piemēram, kempings "Ezerkrasti" vai tūrisma operators "Solo Holidays".
    Sk. arī logotips
    Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008

  2. EN brand
    LV zīmols; brends
    RU ls; kas saistīts ar uzņēmuma prečzīmi; firmas zīmi; logo u. tml.; vārdu; vārdkopu; grafisku veidojumu; simbolu vai citu zīmi un kāds indivīdam un sabiedrībai veidojas un tiek veidots par kādu personu; firmu; preci vai pakalpojumu.
    DE Marke; Fabrekzeichen
    FR брэнд
    Definīcija:
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000

  3. EN brand
    LV zīmols
    Definīcija: Instruments (kā vārds), kas skaidri norāda uz izstrādājuma izcelsmi un īpašumtiesībām un kas nosaka īpašnieka kā izgatavotāja vai pārdevēja izņēmuma tiesības šī instrumenta izmantošanā; īpaša zīme uz noteikta zīmola preces, lai atšķirtu to no līdzīgām precēm, ko pārdod citi realizētāji; nosaukums vai zīme, ko tirdzniecībā izmanto vīna izcelsmes vai pārdevēja norādīšanai. Eurodicautom
    Eiropas Savienības terminu vārdnīca. — R., UNDP, 2004