Piektdiena, 15. novembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt конкуренция цен
Atrasti 15 termini

  1. EN imperfect competition
    LV nepilnīga konkurence
    RU неполная конкуренция
    DE unvollkommener Wettbewerb
    FR concurrence imparfaite
    Definīcija: Tirgus stāvoklis, ja tajā gan pircēji, gan pārdevēji var patstāvīgi ietekmēt pērkamās vai pārdodamās preces cenu un ja tas atbilst šādiem kritērijiem: 1) vienādas preces iespējams pārdot par dažādām cenām; 2) katram pircējam ir iepirkšanās izvēles brīvība (pirkt ne tikai tur, kur preces ir vislētākās vai visdārgākās); 3) pircējam trūkst pietiekamas tirgus vai tā daļas pārskatāmības, lai pieņemtu lēmumu par iepirkšanos; 4) piedāvātāji nespēj pietiekami ātri reaģēt uz pieprasījumu.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000