Piektdiena, 20. septembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt концепция
Atrasti 26 termini

  1. EN conception of social marketing
    LV sociālās tirgzinības koncepcija
    RU концепция социального маркетинга
    DE Konzeption des sozialen Marketings
    FR conception du marketing social
    Definīcija: Uzskats, ka nepieciešams noteikt un apmierināt pircēju vajadzības, vēlmes un intereses, ņemot vērā visu sabiedrības locekļu labklājības un attīstības līmeni un cenšoties to veikt labāk, nekā to dara konkurenti.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000