EN marketing mix
LV tirgvedības pasākumi; mārketings “miks” (nevēl.)
RU маркетинг-микс; комплекс маркетинга
DE Marketing-Mix
FR marketing-mix
Definīcija: Konkrētu tirgvedības darbību kopums, lai ietekmētu tirgu un palielinātu pieprasījumu pēc uzņēmuma precēm vai pakalpojumiem. Izšķir četrus galvenos Δ elementus: 1) preču, to sortimenta daudzveidības izveidošana, noformēšana un iesaiņošana; 2) cenu politika, norēķināšanās atvieglojumi, izdevīgu maksāšanas termiņu noteikšana; 3) noieta stimulēšana (reklāma, sabiedriskās domas veidošana u. c.); 4) preces pārdošanas metožu pilnīgošana un izstrādāšana (tirdzniecības sakaru izveidošana).
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000