Pirmdiena, 23. decembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt модель DOM
Atrasts 181 termins

  1. EN lead scoring model
    LV interesentu novērtēšanas modelis
    RU модель оценки интересов
    DE Leadbewertungsmodell
    FR modèle de notation du prospect
    Definīcija: A set of logical rules for adjusting the score of a lead being nurtured by a marketing campaign.
    Microsoft Terminology 2023. Entry from the Microsoft Language Portal.
    © 2023 Microsoft Corporation. All rights reserved.