Piektdiena, 20. septembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt план маркетинга
Atrasts 1 termins


  1. EN marketing plan
    LV tirgvedības plāns
    RU план маркетинга
    DE der Marketingsplan
    Definīcija: Plāns, kurā detalizēti atspoguļota uzņēmuma tirgvedības darbība. To sauc arī par tirgvedības programmu vai tirgvedības stratēģiju. Tirgvedības plānu var veidot gan vienam, gan visiem uzņēmuma produkcijas veidiem kopumā. Tajā tiek noteikti darbības mērķi un uzdevumi, stratēģija un paņēmieni to sasniegšanai, kā arī pasākumu termiņi un atbildība.
    Sk. arī tirgvedība
    Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. — R., 2008

  2. EN marketing plan
    LV tirgvedības plāns
    RU план маркетинга
    DE Marketingsplan
    FR plan marketing
    Definīcija: Plāns, kurā paredzēti organizatoriski pasākumi, lai prece nokļūtu pie patērētāja, kā arī šo pasākumu secība un termiņi. Δ ietver: 1) visu rādītāju apkopojumu; 2) tirgus stāvokļa novērtējumu; 3) iespējamo strīdīgo jautājumu analīzi; 4) mērķa noteikšanu; 5) tirgus pētīšanas stratēģijas radīšanu; 6) darbības programmas izveidi; 7) Δ izpildes kontroles veida noteikšanu. Δ ir uzņēmējdarbības plāna atsevišķa sastāvdaļa.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000