Definīcija: A word, phrase, symbol, or design (or some combination thereof) used to identify a proprietary product, often accompanied by the symbol TM or ®.
Definīcija:Īpašs simbolisks apzīmējums, kas ir pievienots, piestiprināts precei, lai to atšķirtu no līdzīgām cita veida un citu uzņēmumu precēm. Δ parasti tiek apstiprināta noteiktā iestādē (patentu valdē). Reģistrēta Δ kļūst par juridiskas vai fiziskas personas īpašumu, un neviens cits bez atļaujas to nedrīkst izmantot. Bez reģistrētām Δ var būt arī nereģistrētas Δ — tādas, kurām trūkst oriģinālu īpašību, kas tās atšķirtu no citām Δ, vai kuras ir tikai aprakstošas.
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000
ENtrade-mark; brand
LVprečzīme
RUмарка торговая; товарный знак
DEWarenzeichen
Ekonomikas, lietvedības un darba organizācijas termini (ELDO) — R., 1995
LVpreču zīme
RUтоварный знак
Krievu-latviešu keramikas tehnoloģijas terminu vārdnīca — R., RTU, 1993
LVprečuzīme
RUтоварный знак
LZA TK kartotēka
LVpreces zīme
RUтоварный знак
Juridisko terminu vārdnīca. LZA TK terminoloģija 8. — R., Liesma, 1970