Sestdiena, 16. novembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt stratégie d
Atrasti 419 termini

  1. EN marketing strategy
    LV tirgus stratēģija
    RU стратегия рынка
    DE Marktstrategie
    FR stratégie du marché
    Definīcija: Ilglaicīga programma, kurā uzņēmums plāno sasniegt savus tirdzniecības mērķus konkrētos tirgus attīstības apstākļos. Δ galvenie iespējamie virzieni ir: 1) internacionalizācijas stratēģija (ārzemju tirgu apgūšana), tās paņēmienu izvēle: produktu piedāvāšana vienā vai vairākās valstīs, ņemot vērā šo valstu patēriņa īpatnības, vai tādu produktu radīšana, kurus varētu izmantot visās pasaules valstīs un par kuriem, izvēloties veiksmīgu reklāmu, varētu ieinteresēt sabiedrību; 2) diversifikācijas stratēģija, tirgus paplašināšanās izmantojot kādu no diversifikācijas veidiem; 3) segmentēšanas stratēģija (izvēlēto tirgus segmentu pētīšana).
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000