Pirmdiena, 23. decembris   Šī ir funkcionējoša termini.lza.lv versija. Apmeklējiet arī Latvijas Nacionālo terminoloģijas portālu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm

 Palīdzība
Izmantojiet zvaigznīti * vārda daļu meklēšanai (piemēram, dator* vai *pratība)
Jūs meklējāt stratégie de l
Atrasti 419 termini

  1. EN push (pull) strategy
    LV grūdiena stratēģija; spiediena stratēģija
    RU стратегия давления
    DE Stoßstrategie
    FR stratégie de choc
    Definīcija: Preču pārdošanas politika, ko īsteno ražotāji, aktīvi veicinot preču noietu: izmantojot tirdzniecības atlaides, periodiskus sludinājumus, reklāmu u. c. līdzekļus. Δ mērķis ir panākt pārdoto preču daudzuma palielināšanos.
    Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000